неделя, 20 декември 2009 г.

Търсите си IT работа?

---- LinkedIn ----
Бих посъветвал по-младите софтуерни специалисти, които си търсят работа, да хвърлят един поглед на този сайт LinkedIn.
Доста работодатели издирват нови кадри именно там. Основното качество на сайта е добрата социална инфраструктура, която той дава възможност да се построи между колеги от една фирма, университет, проект. Има също така опция за препоръки от бивши работодатели, каквито е много вероятно да откриете в LinkedIn мрежата.
Аз самият си направих регистрация съвсем скоро и останах очуден от това колко познати имена открих там.



Поставям снимка от профила на Светлин Наков, защото смятам, че хора като него трябва да са пример за подражание на младежите във ФМИ, а не български поп-фолк певци и бизнесмени със съмнителни капитали.

---- BestJobs ----
Също така бих препоръчал да си направите и профил в BestJobs. Аз самият си бях оставил CV-то там преди време и наскоро ми се обадиха по телеона от IBM. Първоначално като чух нежния английски глас на HR-ката, която ме питаше дали все още си търся работа, останах доста изненадан, защото бях забравил, че съм предоставил личния си телефон в BestJobs.

---- Jobs.bg ----
Този сайт си мисля, че няма нужда да го споменавам, но все пак, за да не се сърдят ще ги включва и тях :)

---- БГ фирми ----
В следните два сайта може да откриете допълнителна информация за бъдещия ви евентуален работодател:
* Jobs.Dev.Bg - полезно инфо за входни тестове и провеждане на интервюта
* BGRabotodatel - в този сайт има информация за работата в конретните фирми, но трябва да се има предвид, че не всичко написано там е истина.


Та това е списъкът от сайтове, които бих ви препоръчал да прегледате, ако си търсите IT работа.

В някой следващ пост ще напиша и кои личностни и технически качества се ценят най-много в динамично изменящия се свят на софтуерната индустрия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар